úterý 1. ledna 2013

Novoroční výlev

Vážení a milí spoluobčané.. Je to tady! Máme tu opět nový rok, rok 2013 a je třeba shrnout si, jaký byl ten loňský. Popravdě.. Když jsem do toho roku vstupovala, slibovala jsem si od něj víc, než jsem posléze mohla očekávat.

Co se lásky týče, nemůžu říct, že by mi nenabídl pár možností. Ale (bohužel) nikdy nevyšly tak, jak bych si přála, proto opět vcházím do nového roku s čistým štítem a to (ne)šťastně nezadaná.
Tento rok jsem měla i tu možnost poznat osobně spousty pro mě výjimečných lidí. Zvláště pak některé, mému srdci hodně blízké... :))
Moje studijní výsledky, ač byly na konci června celkem přijatelné, se opět hodnostně zvyšují, což zrovna není ideální, ale což.

No.. Zkrátka a dobře doufám, že mi třináctka nepřinese smůlu a bude to fajn rok. Už jen proto, že mi bude osmnáct, z čehož si taky leccos slibuji. A abych nebyla pozadu, zde je můj seznam novoročních předsevzetí a přání!

1. Šťastně se zamilovat
2. Žít zdravě!
3. Přečíst alespoň 12 knížek, povinně...
4. Vidět více než 5 filmů za rok, což je má klasická norma
5. Učit se
6. Být při psaní článků originální

XOXO - Vaše Bee





2 komentáře:

  1. Milá Bee, článek vůbec není k umření, jak tvrdíš.. Ale na ty předsevzetí se vy*er.. :D :-* Protože je stejně vždycky všechno jinak.. Jak zpívá Máří Magdaléna - "Vše je tak, jak má být" ...a vše i BUDE tak, jak má být.. Šťastný nový rok plný splněných snů a přání, kočko!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, předsevzetí na mě většinou platí! :D Tak uvidím. Tobě taky krásný nový rok, má drahá eL. :)))

    OdpovědětVymazat